Mijn Tickets

Waar kan ik mijn tickets vinden? Werkt er een ticket niet?

Ik kan mijn ticket(s) niet uitprinten

Wij adviseren u om te controleren of de printer correct is aangesloten. De tickets zijn PDF’s die door elke printer uitgeprint kunnen worden. U hoeft het ticket niet in kleur …

Wij adviseren u om te controleren of de printer correct is aangesloten. De tickets zijn PDF’s die door elke printer uitgeprint kunnen worden. U hoeft het ticket niet in kleur te printen om toegang te krijgen tot het evenement. U kunt ook de tickets laten scannen vanuit de email.

Ik wil de naam op mijn ticket wijzigen, hoe doe ik dit?

Dit kunt u doen door in te loggen bij het evenement. In uw profiel ziet u mijn Tickets staan. U ziet daar ook een knop “verkopen” en “naam wijzigen”. Als …

Dit kunt u doen door in te loggen bij het evenement. In uw profiel ziet u mijn Tickets staan. U ziet daar ook een knop “verkopen” en “naam wijzigen”. Als u op naam wijzigen drukt krijgt u de mogelijkheid om uw naam te wijzigen. U kunt aangeven voor elke ticket(s) u de naam wilt wijzigen. Om een naamswijziging door te voeren zijn worden er kosten in rekening gebracht. Die kosten dient u tijdens het proces van naam wijzigen direct te betalen. De tickets waarvoor u dit heeft aangevraagd worden vervangen door nieuwe tickets. De oude tickets verdwijnen dus uit uw profiel en er komen nieuwe tickets beschikbaar. De oude tickets geven u dus geen toegang meer tot het evenement.

Waarom moet ik mijn naam opgeven voor een ticket?

Voor sommige evenementen is het essentieel uit veiligheid overwegingen dat u uw naam moet registeren en aangeeft per ticket wie er gebruik maakt van die ticket. Bij andere evenementen is …

Voor sommige evenementen is het essentieel uit veiligheid overwegingen dat u uw naam moet registeren en aangeeft per ticket wie er gebruik maakt van die ticket. Bij andere evenementen is dit minder belangrijk. Wel is het zo dat u zich altijd moet kunnen identificeren. Dit gebeurd steekproefsgewijs. Het is dus wel verstandig om elke ticket op naam te zetten om fraude tegen te gaan en er zeker van te zijn dat u toegelaten wordt.

Mijn ticket(s) zijn gestolen, wat moet ik nu doen?

Indien u tickets zijn gestolen kunt u ons een email sturen naar support@tixxio.com met uw order nummer, volledige naam en email adres waarmee u de tickets heeft besteld. Wij zullen …

Indien u tickets zijn gestolen kunt u ons een email sturen naar support@tixxio.com met uw order nummer, volledige naam en email adres waarmee u de tickets heeft besteld. Wij zullen uw bestelling dan opzoeken in ons systeem en nieuwe tickets voor u aanmaken. De gestolen tickets worden vernietigd en u krijgt de nieuwe tickets op exact dezelfde naamgeving als hiervoor. U wordt tevens door ons benaderd om te verifieren dat u de gene bent die het verzoek heeft gedaan.

Ik ben mijn ticket(s) kwijt, wat nu?

Indien u uw tickets bent verloren kunt u ons een email sturen naar support@tixxio.com met uw order nummer, volledige naam en email adres waarmee u de tickets heeft besteld. Wij …

Indien u uw tickets bent verloren kunt u ons een email sturen naar support@tixxio.com met uw order nummer, volledige naam en email adres waarmee u de tickets heeft besteld. Wij zullen uw bestelling dan opzoeken in ons systeem en nieuwe tickets voor u aanmaken. De verloren tickets worden vernietigd en u krijgt de nieuwe tickets op exact dezelfde naamgeving als hiervoor. U wordt tevens door ons benaderd om te verifieren dat u de gene bent die het verzoek heeft gedaan.

×