Overig

Voor alle andere vragen die net niet in onder de andere labeltjes passen.

Ik heb merchandise gekocht, wanneer wordt dit geleverd?

De event organizer stuurt u een bericht met daarin de melding dat het pakketje is verzonden. In die e-mail krijgt u een track & trace code. U kunt middels die …

De event organizer stuurt u een bericht met daarin de melding dat het pakketje is verzonden. In die e-mail krijgt u een track & trace code. U kunt middels die track & trace code inloggen bij de behandelaar van het pakket en volgen wanneer uw pakketje wordt bezorgd.

Kunnen tickets ook per post verzonden worden?

Helaas is dit (nog) niet mogelijk. Zodra wij dit wel aanbieden zullen wij dit hier melden.

Helaas is dit (nog) niet mogelijk. Zodra wij dit wel aanbieden zullen wij dit hier melden.

Kan ik tickets na het bestellen nog wijzigen?

Ja dat kan. U kunt de naam waarop de ticket staat altijd nog wijzigen. Dit gaat middels een geautomatiseerd proces. Uw huidige ticket komt dan te vervallen en u krijgt …

Ja dat kan. U kunt de naam waarop de ticket staat altijd nog wijzigen. Dit gaat middels een geautomatiseerd proces. Uw huidige ticket komt dan te vervallen en u krijgt een nieuwe ticket toegezonden. Hier worden wel € 5 service kosten voor in rekening gebracht.

Kan ik mijn ticket laten verzekeren?

Ja dat kan. U kunt uw ticket tijdens het bestelproces verzekeren. Hier zitten wel voorwaarden aan die door de verzekeraar worden gesteld. Tixxio is hierin niet aansprakelijk en behandeld ook …

Ja dat kan. U kunt uw ticket tijdens het bestelproces verzekeren. Hier zitten wel voorwaarden aan die door de verzekeraar worden gesteld. Tixxio is hierin niet aansprakelijk en behandeld ook niet de schadegevallen. U kunt hierbij terecht bij onze verzekeringspartner.

Kan ik mijn tickets vanaf mijn telefoon laten scannen?

Ja dat kan. U hoeft uw ticket niet uit te printen om toegang te krijgen tot een evenement. Er zijn echter wel uitzonderingen, waarin de organisator eist dat u de …

Ja dat kan. U hoeft uw ticket niet uit te printen om toegang te krijgen tot een evenement. Er zijn echter wel uitzonderingen, waarin de organisator eist dat u de ticket(s) geprint meeneemt. Dit staat dan op de ticket of in de algemene voorwaarden van de organisator vermeldt.

Hoe kan ik een groepsboeking doen?

U kunt tot 8 tickets in een boeking kopen. Heeft u meer tickets nodig en heeft u bijvoorbeeld specifieke zitwensen dan kunt u via sales@tixxio.com een verzoek indienen. Wij nemen …

U kunt tot 8 tickets in een boeking kopen. Heeft u meer tickets nodig en heeft u bijvoorbeeld specifieke zitwensen dan kunt u via sales@tixxio.com een verzoek indienen. Wij nemen dan contact met u op om uw wensen door te nemen.

×